Till Jennifer

Det finns bättre killar, jag lovar! Han är ***** och det vet jag. Man ska inte klanka ner på någon osv men vet du? Han är inte den ända i hela världen! Du kommer hitta den rätta, det vet jag. De är inget fel på dig, som man kan känna ibland. Det är inte fel på någon! Han hittade en annan och nu är det så. Du kan hitta en annan också, det lovar jag! Så fin som du är. Du är världens snällaste, du är en bra lyssnare och du är den finaste tjejen på jorden! Ditt hjärta är stort, jag vet att det slår för han men du kanske ska ta och tänka på något annat, som exempelvis dina vänner. Med de säger jag verkligen inte att du inte gör det men lixsom tänka på något annat och inte killar. Jag lovar att du kommer hitta din drömprins, ha tålamod älskling! Love u och vill ditt allra bästa! - Lina

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

tjenixen lina! till jennifer:
jennifer vet inte om du såg min förra kommentar, men
om du inte gjorde det så bryr jag mej inte. hatar att får höra att du fått ett brustet hjärta, låt mej göra det helt? kommer göra allt för dej. behandla dej som om du vore den enda tjejen på jorden, min prinsessa, låt mej vara din prins.
killen som missar vilken fin tjej du verkligen är, han är förmodligen dum i huvudet! kommer spela gitarr för dej, väcka dej med frukost på sängen, ingenting i gengäld joo en sak, ditt hjärta, din hand. jennifer du ska verkligen veta att den finaste kurvan på din kropp är ditt leende ! mvh: din prins

2012-06-23 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0